پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

پرسشنامه عوامل بازدارنده
پرسشنامه عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت
پرسشنامه طرح های تبلیغاتی موثر

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 12 سوال است

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

الف) بسیار کم              ب) کم              متوسط              د) خوب            و) عالی

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون  بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • موتورهای کششی جریان مستقیم

    موتورهای کششی جریان مستقیم درایوهای ترکشن موتورهای تراکشن جریان مستقیم سیستم های حمل و نقل الكتریكی DC موتورهای کششی جریان مستقیم موتورهای تراکشن موتورهای کششی دانلود مقالات الکترونیک دانلود مقالات مهندسی الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک موتورهای…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست با عنوان پیشینه تکاملی خرس

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست با عنوان پیشینه تکاملی خرس حفاظت از خرسها خرس سیاه آسیایی روش اجرایی حفاظت از خرس سیاه آسیایی پیشینه تکاملی خرس تهدیدهای جمعیت و زیستگاه حیوانات دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط…

  • نقش نانو تکنولوژی در زمینه بهبود خواص تجهیزات صنایع بالادستی نفت و گاز

    نقش نانو تکنولوژی در زمینه بهبود خواص تجهیزات صنایع بالادستی نفت و گاز نانو در صنعت نفت کاربرد نانو در صنایع نفت و گاز فناوری نانو در صنعت نفت صنایع بالادستی نفت و گاز بهبود خواص تجهیزات صنایع بالادستی نفت…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه نمونه فرم ارزیابی 360 درجه پرسشنامه ارزیابی 360 درجه دانلود پرسشنامه ارزیابی 360 درجه نمونه پرسشنامه ارزیابی 360 درجه پرسشنامه بازخورد 360 درجه پرسشنامه ارزیابی 360 درجه پرسشنامه ارزیابی…

  • اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن

    اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت…

  • بررسی كلیشه های نو و همچنین تقلیدی وصف نزد بحتری شاعر مشهور عباسی

    بررسی كلیشه های نو و همچنین تقلیدی وصف نزد بحتری شاعر مشهور عباسی نقد و بررسی أصیل و قدیمی وصف در أشعار بحتری كلیشه های قدیمی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب فن الوصف بین التقلید و…

  • ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه ریزی آرمانی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی

    ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه ریزی آرمانی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان برنامه ریزی آرمانی فازی فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مدیریت زنجیره تامین…

  • مقاله تجربه مرگ

    مقاله تجربه مرگ مرگ یاد مرگ فشار قبر تجربه مرگ دانلود مقاله تجربه مرگ سرزمین مطمئنه (نفس المطمئنه) سرنوشت ارواح مردگان در عالم برزخ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

    مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری افزایش فروش مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی رفتن…

  • بررسی جامع و کامل نظریه های جامعه شناسی اخلاق

    بررسی جامع و کامل نظریه های جامعه شناسی اخلاق نظریه های اخلاق نظریه های جامعه شناسی اخلاق نظریه های علمی اخلاق تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق دانلود تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق چارچوب نظری نظریه های جامعه شناسی…