پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

پرسشنامه ابعاد اقتصادی
پرسشنامه کیفیت و کارآیی
پرسشنامه رضایت مشتری
دانلود پرسشنامه رضایت مشتری
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری
پرسشنامه تأثیر ابعاد اقتصادی بر رضایت مشتریان
پرسشنامه تأثیر کیفیت و کارآیی بر رضایت مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

 

 

رضایت مشتری، (Customer satisfaction) اصطلاحی در بازاریابی می‌باشد و عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به محصول یا خدمتی که از آن استفاده کرده است. رضایت مشتری واکنشی است، که در رفتار بلندمدت مشتری توسط شرکت بررسی می‌گردد و به‌عنوان ابزار مهمی در فعالیت بازاریابی در نظر گرفته می‌شود، که فعالیت خود را بر ارتباط با مشتری مدیریت می‌نماید. ارتباط مشتری در کنار کیفیت می‌تواند، عامل اثربخش بر رضایت مشتری باشد. کیفیت مفهومی پویا است، که با تجربه مشتری و تغییر و اصلاح در درک مشتری از محصول تغییر می‌یابد.

رضایت مشتری عملکرد متفاوتی از انتظار و درک مشتری است. ارتباط مشتری به ایجاد رابطه‌ای مثبت بین مشتری و شرکت کمک می‌نماید. از این رو تحقیق در مورد رابطه بین ارتباط مشتری و رضایت مشتری بسیار مهم است.

در واقع رضایت مشتری واکنشی است که تحت تاثیر متغیرهای مختلفی قرار دارد و در کسب‌وکارهای مختلف نیز تغییر می‌کنند. رضایت مشتری ارتباط تنگاتنگی با خدمات مشتری دارد.

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

 

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 11 سوال است.

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان  بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم□موافقم □نظری ندارم□مخالفم□کاملا مخالفم□

 

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون 

بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • بررسی اثرات نانو تکنولوژی بر روی ساخت ابزار برش

    بررسی اثرات نانو تکنولوژی بر روی ساخت ابزار برش ابزار برش نانو پوشش نانو تکنولوژی اثرات نانو تکنولوژی بر روی ساخت ابزار برش دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیک دانلود پایان نامه سیستم…

  • مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش

    مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش زمینه‌های تاریخی پیدایش نظریه انگیزش انگیزش Provocation انگیزه‌های هوشیار و ناهوشیار دانلود مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان بررسی عوامل روسپیگری در تهران

    پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان بررسی عوامل روسپیگری در تهران فحشاء روسپیگری جرم شناسی روسپیان خیابانی رابطه جنسی بی قاعده عوامل روسپیگری و فحشاء در تهران دانلود پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان…

  • تاریخچه قاچاق انسان و بررسی عوامل آن

    تاریخچه قاچاق انسان و بررسی عوامل آن پایان نامه قاچاق انسان پیشینه تاریخی پدیده قاچاق انسان عوامل قاچاق انسان مقایسه قاچاق انسان و قاچاق مهاجران تاریخچه قاچاق انسان دانلود پایان نامه عوامل قاچاق انسان دانلود پایان نامه پیشینه قاچاق انسان…

  • ارزیابی و طبقه بندی عوامل و مولفه های حیاتی موفقیت در پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی

    ارزیابی و طبقه بندی عوامل و مولفه های حیاتی موفقیت در پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه erp پایان نامه پیاده سازی erp در بانک مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی…

  • پروپوزال پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ

    پروپوزال پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ افزایش بهره وری مالی داروخانه با داده کاوی بهینه سازی خرید دارو با داده کاوی پیش بینی مصرف دارو با داده کاوی استفاده از روشهای داده کاوی…

  • عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها

    عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک صادرات راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات…

  • پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی

    پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری ایرانی وجه تسمیه و معنی لغوی مقرنس انواع مقرنس اشکال و تعاریف مقرنس…

  • مبانی نظری نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک

    مبانی نظری نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی بانک فرایندهای مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک پیاده سازی مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک بکارگیری مدیریت دانش…

  • پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی

    پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی تخصیص منابع در ابر تخصیص منابع در محاسبات ابری روش های تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال انتخاب منابع و زمانبندی در…