مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏

قابلیت های ‏CRM‏
رسانه های اجتماعی
عملکرد رابطه مشتری
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروشگاه ساز فایل
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده
مقالات ترجمه شده
انجام ترجمه مقاله
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت

رفتن به سایت اصلی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏ ‏

 

 

عنوان انگلیسی : 

Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM

 

 

دانلود مقاله اصلی

 

 

چکیده :

این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری ‏محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشتری‎(CRM)‎‏ است. ‏طراحی در بازار شامل سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است و مفهوم این مطالعه  نادازه ‏گیری قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی است. 

 

قسمت دوم این تحقیق چگونگی قابلیت های اجتماعی را ‏در هر دو سیستم مدیریت مشتری محور و فناوری های رسانه اجتماعی را بررسی می کند. این دو منبع ‏در برداشت از یک اثر تعاملی در شکل گیری قابلیت بنگاه موثر بوده و نشان داده شده است که عملکرد ‏ارتباط با مشتری مثبت می باشد.  این مطالعه تجزیه وتحلیل داده ها را از 308 سازمان با استفاده از روش ‏مدلسازی معادلات ساختاری انجام داده است.‏

 

 

 

کلیدواژه ها:

قابلیت های ‏CRM‏ 

رسانه های اجتماعی

عملکرد رابطه مشتری

 

مقدمه :

شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط ‏با مشتریان‎(CRM)‎‏ مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های ‏کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان ‏براساس تکنولوژی ‏CRM‏ در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود ‏آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد. 

 

این روش ‏به تازگی ظهور پیدا کرده و حفظ روابط مشتری را به دنبال دارد.(گرینبرگ 2010). محققان بازاریابی ‏CRM‏ اجتماعی را به عنوان یک ادغام از فعالیت های مشتری تعریف کردند. که از جمله ‏فرایندها،سیستم ها و ف5ناوری با برنامه های رسانه اجتماعی نوظهور برای شرکت مشتریان در گفتگو و ‏همکاری و تقویت روابط مشتری منجر شده است.(گرینبرگ1010و ترایتر2012). سازمانها در حال به ‏رسمیت شناختن پتانسیل ‏CRM‏ اجتماعی بوده و سرمایه گذاری های قابل توجهی در رابطه با ‏تکنولوژیCRM‏ در دوسال گذشته انجام داده اند. 

 

با توجه به تحقیقات سارند و همکارانش در سال 2011 ‏هزینه تکنولوژی ‏CRM‏ بیش از 40%در سال 2010افزایش بافته و انتظار می رود به بیش از یک ‏میلیارد دلار در سال 2013 برسد. با وجود برنامه های رسانه های اجتماعی اثربخشی تکنولوژی ‏CRM‏ تا ‏حد زیادی ناشناخته باقی مانده و تحت بررسی قرار داده نشده است. لذا چند پرسش بدون جواب باقی مانده ‏است. ‏

 

 

 

فهرست مطالب :

چکیده:‏ ‏2‏

کلیدواژه ها:‏ ‏2‏

‏1-مقدمه:‏ ‏2‏

‏2-پس زمینه نظری و مدل مفهومی:‏ ‏4‏

‏2-1قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی:‏ ‏5‏

‏2-3:استفاده از فناوری های رسانه ای اجتماعی:‏ ‏7‏

‏2-5 نتیجه عملکرد قابلیت های ‏CRM ‎‏ اجتماعی:‏ ‏10‏

H4‎‏ : قابلیت های ‏CRM‏ اجتماعی در ارتباط موثر با مشتری:‏ ‏11‏

‏3-2 اقدامات:‏ ‏11‏

‏3-3- استراتژی عقیلی:‏ ‏13‏

‏3-4- بررسی مدل ساختاری:‏ ‏13‏

‏3-5 اثارت مستقیم:‏ ‏13‏

‏3-5-2 اثر متقابل:‏ ‏14‏

‏4- نتیجه گیری و پیشنهادات:‏ ‏15‏

‏4-1 مفاهیم برای تمرین:‏ ‏17‏

محدودیتها و تحقیقات آینده:‏ ‏18‏

جدول 1:ابزار،انحراف استاندارد و ارتباط ساختاری ‏18‏

جدول 2 نتایج مدلسازی ‏19‏

 

  • پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی

    پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر در ارزیابی عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت…

  • مبانی انسان شناسی و ارزش شناسی در اخلاق اسلامی

    مبانی انسان شناسی و ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی مبانی ارزش شناسی معیار  فعل اخلاقی نظریه های اخلاق مبانی ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی در اخلاق اسلامی پایان نامه اخلاق اسلامی…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 استاندارد حسابداري…

  • پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری

    پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری اهميت و‌ ضرو‌رت رهبري تعريف رهبري تمايز مديريت و رهبري نقش و وظيفه رهبري نظريه‌هاي رهبري نظريه‌هاي جديد رهبري نظريه‌هاي خصوصيات فردي…

  • پاورپوینت امضای دیجیتال، فناوری نوین امنیت اطلاعات در فرایند های کسب و کار

    پاورپوینت امضای دیجیتال، فناوری نوین امنیت اطلاعات در فرایند های کسب و کار پاورپوینت امضای دیجیتال، فناوری نوین امنیت اطلاعات در فرایند های کسب و کار پاورپوینت امضای دیجیتال تحقیق امضای دیجیتال مقاله امضای دیجیتال الزامات و مفاهیم امنیتی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش فصل…

  • پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان صنعت آدامس سازی

    پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان صنعت آدامس سازی آدامس مواد جویدنی فناوری تولید آدامس صنعت آدامس سازی عوامل موثر بر پوسیدگی دندان دانلود پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان صنعت آدامس سازی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی

    پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها…

  • پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا)

    پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس…

  • مبانی نظری سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان

    مبانی نظری سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش مبانی نظری سبک…