مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین

مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین

توانمندسازهای زنجیره تأمین
مدل های ارزیابی عملکرد
توانمندسازهای زنجیره تأمین
مدل های ارزیابی عملکرد 
ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
پایان نامه ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین
مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین

 

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

 

 

مقدمه

به طور کلی در بعضی از کتب و مقالات به ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین پرداخته شده است و در بعضی از مقالات و کتب سنجه‌های ارزیابی عملکرد ارائه شده‌اند. مدل های ارزیابی عملکرد در جدول 2-2 آورده شده است.

 

جدول: مدل‌های ارزیابی عملکرد
(گرداوری شده توسط محقق)

 

 

مدل    ابعاد/ شاخص‌ها    منبع

SCOR    قابلیت اعتماد، انعطاف پذیری، هزینه، دارایی    شفیعی (1390)

LOGISTIQUAL    اجزای محسوس، شیوه‌های تحقیق، اقدامات آگاهی بخش    شفیعی (1390)

Economic Value Added (EVA)    بررسی و ارزیابی پروژه‌های انجام شده در میان اعضای زنجیره    شفیعی (1390)

مدل ارزیابی لجستیک    عملکرد مالی، بهره‌وری لجستیک، معیارهای کیفی لجستیک، معیارهای زمانی لجستیک    شفیعی (1390)

Life cycle Analyses    تمرکز بر مسئولیت‌های محیطی زنجیره تأمین    شفیعی (1390)

Finance/Non-Finance    برقراری معیارهای مشخص در تعیین میزان دستیابی به اهداف تعیین شده    شفیعی (1390)

روش رقابت زمان محور    شناسایی نواحی کلیدی در زنجیره و تعیین معیارهای نواحی مشخص شده.

نواحی کلیدی مانند: شاخص‌های کیفیت، هزینه‌ای، انعطاف پذیری، شتاب و سرعت، خدمات به مشتری، قابلیت اعتماد، مدیریت دارایی‌ها و بهره‌وری    شفیعی (1390)

عوامل نرم و سخت    نرم: اثربخشی، قابلیت اعتماد، قابلیت دسترسی، انعطاف پذیری
سخت: هزینه، زمان، ظرفیت، بهره‌وری، بهره برداری، خروجی‌ها    شفیعی (1390)

عوامل کمی و کیفی    کیفی: رضایت مشتری، انعطاف، یکپارچگی، جریان موارد و اطلاعات، مدیریت ریسک و عملکرد زنجیره تأمین

کمی: عوامل هزینه‌ای، عوامل پاسخگویی و عوامل بهره‌وری    شفیعی (1390)

مدل اولویت‌های رقابتی    ابعاد، سرعت، کیفیت، هزینه، انعطاف پذیری    شفیعی (1390)

مدل مبتنی بر فرآیندهای زنجیره تأمین    معیارهای موجود در فرآیندهای برنامه ریزی، منبع یابی، تولید، ارائه و تحویل، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری    شفیعی (1390)

 

 

 

فهرست مطالب
2- مقدمه:    6
1- 2- زنجیره تأمین چیست؟    7
2-2- اندازه گیری عملکرد زنجیره:    8
جدول 1-2: تعاریف مدیریت زنجیره تأمین    7
جدول 2-2: مدل‌های ارزیابی عملکرد    9
جدول 3-2: سنجه‌های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین    16
جدول 4-2: توانمندسازهای زنجیره تأمین    31
3-2- توانمندسازهای زنجیره تأمین:    31
منابع

 

 

  • مبانی نظری بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت

    مبانی نظری بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مبانی نظری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران مبانی نظری عملکرد صندوق…

  • مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات

    مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات تجارت الکترونیک فن آوری اطلاعات دانلود مقاله مدیریت زنجیره تامین مشکلات زنجیره تامین راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات برای مشکلات زنجیره تامین مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی…

  • ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات

    ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات دانلود پایان نامه ماده 118 دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی مدیران ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاری حدود اختیارات…

  • علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج

    علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج آثار تربیتی حج آثار تربیتی حج در حجاج تحقق آثار تربیتی حج در حجاج علل عدم تحقق آثار تربیتی حج در حجاج پایان نامه حج پایان نامه آثار تربیتی حج رفتن به…

  • ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM

    ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM پایان‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان طراحی مدل ارزیابی عملکرد…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیازی متوازن رایگان نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن…

  • بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن

    بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن دانلود تحقیق مبانی وقف دانلود تحقیق مبانی اوراق بهادار دانلود تحقیق تعریف وقف و اوراق بهادار مبانی وقف و اوراق بهادار شخصیت حقوقی وقف شرایط حقوقی وقف قانونگذاری…

  • ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن

    ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن ارزش افزوده اقتصادی پایان نامه ارزش افزوده اقتصادی ظهور ارزش افزوده اقتصادی و تعاریف آن فاکتورهای کلیدی مورد توجه ارزش افزوده اقتصادی تاثير تحقيق و توسعه بر ارزش افزوده اقتصادي كشور…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه ارزش گذاری برند برای مشتری ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری فصل دوم…

  • مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

    مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت…